כתב אישום נגד מפעילי קו חדשות

    דוד קורצווייל No Comments on כתב אישום נגד מפעילי קו חדשות
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד שני תושבי יצהר, בגין עבירות של הסתה לאלימות והסתה לגזענות. הגשת כתב האישום אושרה ע״י היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין.

    בהודעת הפרקליטות לתקשורת נאמר כי אברהם בנימין (29) ויהושע (הרב שוקי) הס (41), תושבי יצהר, נאשמים בכך שהחל מיום 28.8.09 ועד למועד הגשת כתב האישום, פרסמו בהיקף נרחב, בעצמם או באמצעות אחרים, תכנים המסיתים לאלימות ולגזענות כלפי ערבים ישראלים וערבים פלסטינים.

    לדברי הפרקליטות, הפרסומים המסיתים הרבים פורסמו תחת הכותרת "הקול היהודי", הן במספר מקומות באינטרנט והן בעלונים אשר חולקו ידנית במקומות ציבוריים.

    בעקבות הודעת הפרקליטות על הגשת כתבי אישום כנגדם, מסרו השניים לסוכנות תצפית: "הגשת כתב האישום עליה למדנו דרך התקשורת, היא דוגמה מצויינת המאשרת ומעידה על ההתנהלות המוטה של פרקליטות המדינה נגד המגזר היהודי, ובמיוחד מצידו הימני, בכל הנוגע לסוג זה של חשדות".

    עוד נמסר מהשניים בשיחתם עם סוכנות תצפית: "העובדה כי כתב האישום הוגש ימים ספורים אחרי התאריך שנקבע לשימוע, מלמד כי הליך השימוע היה ריק מתוכן, ונועד לשמש כעלה תאנה בלבד. כך מתרחשים הדברים בפרקליטות בעידן שי ניצן".



    0 תגובות